Odchazejici BD911

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Září 2 21:38:31 CEST 2013

 2.9.2013, 21:28:41

Ano, staci nejaka ZV, splnujici fazove a amplitudove podminky.
Na splneni fazove podminky staci i parazitni vlastnosti soucastel,
ovsem na frekvencich stovek MHz. Pokud mate T ktery na takove frekvenci
ma nejake rozumne zesileni a muze tedy byt splnena i amplitudova
podminka muze to kmitat. Jenze BD911 ma rozumne zesileni nekde o 2 az 3
rady nize, kde parazitni vlastnosti jednoho T a trochy kabelaze fazi
neotoci. Takze bez umyslne vytvorene ZV si to kmitani opravdu neumim
predstavit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz