Doporuce signalove rele

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Září 2 19:40:47 CEST 2013

 2.9.2013, 19:34:37

Bezna signalova rele s Au kontakty se bezne pouzivaji treba ve
vstupnich obvodech meraku a problemy s tim nejsou.
Ten minimalni proud/napeti je asi jen nejaky alibismus vyrobce, prip.
se uplatnuje jen ve specifickych pripadech.
Takze, pokud to neni pro specialniho zakaznika ( to by vas asi 120 Kc
netrapilo) klidne to bezne rele pouzijte.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz