Koleno na charakteristice tlumivky

Neděle Září 1 09:42:11 CEST 2013

Dobré ránko, ahoj,

mne jde ale o to horní koleno s označením "???". To spodní, s označením
"nasycení" je právě ten okamžik, kdy dojde k přesycení jádra a cívka se
začne chovat jako vzduchová.

Jinak už vím co to dělá a je to banálně jednoduché. Také mne to mohlo
napadnou samotnou, ale nenapadlo. Tak schválně, kdo na to přijde :-)

Saša Svobodová