Terminal pod WINXP alebo win7

Stano stano.hw na gmail.com
Středa Říjen 30 20:51:27 CET 2013

Verzia 2013 mi nevynechavala, starsiu teraz neviem 100% povedal ale s
istotou viem povedat ze 2013 nevynechavala.
Zase ma tu necnost ze pri odosielani bloku dat pri vyssich bitrate
vklada medzi bajty medzery.
Takze som oprasil aj starsiu verziu, na velke bloky som ju ale znovu
netestoval.
PS: To vazne vazne neexistuje nejaky PORIADNY terminal :) Kazdy jeden ma
nejake dost vyrazne bugy...