Terminal pod WINXP alebo win7

Středa Říjen 30 20:25:52 CET 2013

Asi zalezi i na HW, me treba novy NB s USB 3.0 (ale ma i port 2.0) omezi
reakci na 10-100ms a nenadelam nic. Nastaveni ovladace nema vliv. U
starsiho Fujitsu to chodilo dost svizne s reakcni dobou  tech par ms.
Mozna chyba ovladacu nejakeho bridge, ale zas je to lenovo, ne uplny
sunt (no snad .... ;-) )