Re: přístup na byty v int C

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Říjen 30 09:57:30 CET 2013

Lenze type punning nie je podla normy; resp. z normy priamo vyplyva, ze obe
metody maju normou nedefinovany vysledok.

Ako som bol pisal, ak mas pocit, ze nieco treba mat urcite napisane nejakym
sposobom, netreba zbytocne vahat a treba ist do asm. To zase u tych ARMov
nie je uplne trivialne, ale u 8-bitov sa to priamo nuka. Uznavam, ze nie
kazdy kompilator ma taku uzasnu podporu pre inline asm ako gcc a uznavam,
ze u gcc to zase pada na hubu kvoli mizernej dokumentacii...

wek