Re: přístup na byty v int C

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Říjen 29 20:41:11 CET 2013

Pytal som sa lebo optimalizacie u nizsich nez pro verzii boli
okresane, u HiTech a v zaciatkoch aj u Microchipu. Zvlast u lite
verzie.
Ale v ostatnom release XC 1.2 su optimalizacie u lite verzie ozaj
dobre a velkost binarky u 1.2 a nizsej ako 1.2 je znacne mensia (cca o
stvrtinu). Ten disasemblovany priklad, ktory som posielal predtym, je
prave z lite verzie.

Ale pre Vas asi tato informacia nebude zaujimava.