Re: přístup na byty v int C

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Říjen 29 00:58:23 CET 2013

Nevim o jakou eeprom jde, ale pokud je ve hre eeprom_read, tak
pocitam, ze to neni eeprom mapovana do pametoveho prostoru at uz
programove nebo datove pameti a funkce eeprom_read zajistuje jeji
obsluhu. Pak bych sel cestou vytvoreni eeprom_read16, kde ta funkce
proste precte dva bajty a vrati cely int16. Jestli to bude pomoci
ukazatele nebo jinak, to uz zalezi na vas jak potrebujete.

PK