RE: reset elektronického zámku

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Říjen 28 20:04:04 CET 2013

Nevím, jak tento typ, ale trezor, který jsme měli na pokoji v hotelu, šel vyresetovat nějakým mechanickým klíčem z čelní strany (aby se dal použít i při zavřeném trezoru). Otvor byl pod krytkou. Při ubytování jsem zjistil, že je trezor zamčený, tak jsem to reklamoval a přišel majitel se svazkem klíčů od všech trezorů…

Zdeněk

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jozef RAČEK
Sent: Monday, October 28, 2013 7:54 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: reset elektronického zámku

Nemá niekto skúsenosť s resetom takéhoto zámku?

http://www.time-master.com/sites/default/files/content/common_product_documents/LaGard_LGBasic-3710_LGBasicUserOpInst-TimeMaster.pdf

Svagrovi sa hrali deti s trezorom a zablokovali zámok,  naštastie pri otvorených dverách.

Nová kombinácia je neznáma, chcelo by to reset to defauls, kedže nepredpokladám, že bude možnosť nájsť 6 miestny kód...

Prístup zozadu je možný, ale nenašli sme žiadny konektor/tlačítko ani nič podobne

Elektro-Mechanicky zámok je 30400000-53

Dodo