Roboticke vysavace ?

Jan Peterka peterka256 na seznam.cz
Pondělí Říjen 28 19:50:11 CET 2013

Dost zalezi i na tom v jakem objektu ho pouzivas.
Ja mel na vyzkouseni roombu, tehdy nejvyssi model a ukazal se pro muj byt
naprosto nepouzitelny.
Mam plochu cca 180m2 temer bez rozdeleni na nejake mistnosti, povrch
parkety.
Problem s roombou byl ten ze se vicemene nahodne odrazi a tudiz nevi kde
prave je, kde byla a kde jeste ne.
V malych mistnostech to nevadi, ale mi jezdila naprosto chaoticky, nekde
zajizdela opakovane, nekde vubec,
cely byt neuklidila vubec nikdy a nedalo se nijak predpovedet kde zatuhne a
kterou cast uklidi a kterou ne.
Temer nikdy se nevratila do nabijecky.
Dal jsem ho rodicum do panelakoveho bytu, tam s tim neni vetsi problem.

Pak jsem koupil Samsung, cislo si nepamatuji ale delaji tusim jen jeden
model.
Ten nejezdi chaoticky jako roomba, jezdi v pasech a tvori si mapu bytu.
Pro me naprosto zasadni je, ze i kdyz neuklidi byt na jedno nabiti baterie,
vrati se do nabijecky
a po nabiti zacne tam kde skoncil. Nabijecku najde temer vzdy.
Trochu nevyhoda takoveho postupu je v tom, ze kazde misto projede jen jednou
a proto obcas neco nesebere.
Roomba chaoticky blemcala porad sem a tam a tak uklid byl lepsi.
Nicmene zapinam to kazdy den jak odchazim, a co nesebere dnes sebere zitra,
takze mi to nijak zvlast nevadi.
Dulezite je ze projede opravdu cely byt.

-jp-