Odcházející autobaterie

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Sobota Říjen 26 20:59:11 CEST 2013

k tomu vlivu, jestli je čím, čas a chuť, tak zkusit změřit průběh napětí na alternátoru. Co jsem viděl tak vrcholové
napětí alternátoru bylo 14.4V. Baterka měla max trošku nad 14.4V (díval jsem se na stránky výrobce ale ta paměť :-) Tak
jestli se trošku nerozjela regulace nahoru … po těch … 16 letech.

:-)

Jen doplním že to bylo nějaké BMW (platforma L6). Sledoval jsem, co dělá napětí na cílovém zařízení při 120A špičkách na
12V a 24V větvi.

ced