OT Stand-by spotreba indukcnich varicu

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Sobota Říjen 26 15:42:05 CEST 2013

Nektere uvedene udaje spotreby mne docela vylekaly.
Takze jsem take meril:
indukce:     dvouplotynka  Whirlpool - ACM 712 IX
meridlo:      Lidl-meter PM334-FR bez uprav
merici metoda: paralelne k indukci pripojena/odpojena zarovka 60W (zmereno
63,5W)
namereno v rezimu stand-by: po zapnuti 4,5W
                                                po cca 1 minute pokles na 2W
a ten setrval
Zajimave, ze wattmetr ukazal stejny vysledek s i bez zatizeni zarovkou -
65,5 / 2W
Zaver:
1) nestahuj kalhoty, kdyz brod je jeste daleko
2) tento typ Lidlmetru meri zrejme docela dobre i male prikony.
A jeste postreh k regulaci - pri prepinani vyk. stupnu smerem dolu klesa i
zmereny prikon, teprve pri stupni 5 a nizsim (od cca 450W) se jiz prikon
nemeni, ale je spinany v nejakem casovem intervalu.

Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: gatilo
Sent: Friday, October 25, 2013 12:13 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Stand-by spotreba indukcnich varicu

25.10.2013, 12:01:10

Proboha, to si tu nikdo nedokaze vzpomenout, ani na zaklady merici
techniky.
V dobach ruckovych pristroju platilo, ze merit se ma na hornich 2/3
stupnice.
U dobre udelaneho (lze toto rict o lidlmetru ?) digitalniho meridla,
se ta hranice posouva smerem dolu a jde rozume vyuzit 90-95% rozsahu.
Ale mereni na 1-2 promile rozsahu, NENI MERENIM, nybrz vestenim
bulharskych konstant z raniho oparu.

Pokud nekdo chce lidlmetrem merit takto male prikony, tak holt musi
zvetsit hodnotu proudoveho snimaciho rezistoru a vysledek nasledne
prepocitat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz