rele pro spinani kompresoru klimatizace

jurp jurp na volny.cz
Sobota Říjen 26 10:38:20 CEST 2013

Mrknete na www.schrack.cz
rele pro velke rozbehove proudy - az 80A
RT334024      rele RT 16A 1Z/24V/DC  jen Viden
nebo
RT314024      rele RT 16A 1P/24V/DC

+ prislusenstvi
YRT78626      patice rele
YMLRD024-A    led modul EM18 24V
YRT16040      stitek pro rele RT

Male, lehke, levne. Z tech par set kusu co mi behaji, se jeste zadne
nemenilo.

JURP