rele pro spinani kompresoru klimatizace

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 25 22:51:19 CEST 2013

 25.10.2013, 22:45:37

10A SSR snasi kratkodobe cca 100A. To je zhruba proud, pri kterem
vybavuje elmag spoust 10A/C  nebo 16A/B jistice.
Nepada-li jistic, melo by vydrzet i SSR.
A kdyz ne, tak, neb nejde o raketoplan, je v pripade poruchy relativne
dost prostoru, hledat jine, tj. komplikovanejsi a drazsi reseni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz