3D printer

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 25 16:28:01 CEST 2013

http://www.youtube.com/watch?v=HDdGUEetvhY

***********************************

From: Draček Fráček
To: HW-news
Sent: Friday, October 25, 2013 10:11 AM
Subject: Re: 3D printer

Me by spise zajinamala jina vec, k cemu mate ty 3D tiskarny?
Kdyz se podvam do googlu na obrazky pro heslo 3D print tak to na tom vsichni tisknou "lego kostky".

Rikal jsme si, ze by se na tom dali tisknout

- "voskovy" 3D modle pro odlevani, neco ve stylu chci si udelat prsten, vymodeluji, vytisknu model, udelam formu, roztavim zuby po predcich vyrobim prsten. Bohuzel alespon u home made strojku mi prijde ze presnost je naprosto nedostatecna

- vytisknu krabicku pro pristroj, zde mi opet prislo, ze jde o ponekud humpolacke reseni a na freze to porad vyjde rychlejsi, levnejsi a presnejsi.

Martin