OT Stand-by spotreba indukcnich varicu

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pátek Říjen 25 12:42:11 CEST 2013

kmitocet prevodniku (a to radove).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Friday, October 25, 2013 12:14 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Stand-by spotreba indukcnich varicu

 25.10.2013, 12:01:10

Proboha, to si tu nikdo nedokaze vzpomenout, ani na zaklady merici techniky.
V dobach ruckovych pristroju platilo, ze merit se ma na hornich 2/3
stupnice.
U dobre udelaneho (lze toto rict o lidlmetru ?) digitalniho meridla, se ta
hranice posouva smerem dolu a jde rozume vyuzit 90-95% rozsahu.
Ale mereni na 1-2 promile rozsahu, NENI MERENIM, nybrz vestenim bulharskych
konstant z raniho oparu.

Pokud nekdo chce lidlmetrem merit takto male prikony, tak holt musi zvetsit
hodnotu proudoveho snimaciho rezistoru a vysledek nasledne prepocitat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
hw na itherm.cz napsal:

> Ja jsem pro zajimavost zmeril indukci od Siemensu co mame, Lidlmetr
> ukazuje 3W.
> Mnohem horsi zrout je vestavny kavovar miele ... v standby ma 15W a
> kdyz je zapnuty a v klidu tak asi 50W. (mame vyzkousene z ve skrince
> nad nim nemuze byt nic nez hrnky ... cokolada se rozpoustela :-) )

> Pavel

kondenzator?

> Radek Vicek

> Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže
> nejste zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma
> zveřejnění, tisk, kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a
> připojených příloh je přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail
> omylem, oznamte to neprodleně jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail
> včetně jeho příloh trvale vymažte ze svého systému. Odesilatel e-mailu
> neodpovídá za jakoukoliv škodu způsobenou modifikacemi či zpožděním
přenosu e-mailu.

> This e-mail and any attached files may contain confidential
> information. If you are not the intended addressee of this e-mail, you
> are hereby notified that any disclosure, printing, copying,
> distribution or dissemination of this e-mail and any attached files is
> strictly prohibited. If you receive this e-mail in error, please
> immediately notify the sender and permanently delete this e-mail and
> its attachments from your system. The sender of this e-mail does not
> accept liability for any damage that may be caused by any modifications or
delay in the transmission of it.