OT Stand-by spotreba indukcnich varicu

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 25 12:13:58 CEST 2013

 25.10.2013, 12:01:10

Proboha, to si tu nikdo nedokaze vzpomenout, ani na zaklady merici
techniky.
V dobach ruckovych pristroju platilo, ze merit se ma na hornich 2/3
stupnice.
U dobre udelaneho (lze toto rict o lidlmetru ?) digitalniho meridla,
se ta hranice posouva smerem dolu a jde rozume vyuzit 90-95% rozsahu.
Ale mereni na 1-2 promile rozsahu, NENI MERENIM, nybrz vestenim
bulharskych konstant z raniho oparu.

Pokud nekdo chce lidlmetrem merit takto male prikony, tak holt musi
zvetsit hodnotu proudoveho snimaciho rezistoru a vysledek nasledne
prepocitat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz