RE: PC s dotykovým displejem

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Říjen 25 10:34:17 CEST 2013

Dobrý den,

zrovna mám takovou věc před sebou. Je to sice produkt pro konkrétní
aplikaci, ale dal by se použít i obecně. V platové krabici na zeď, (pěkná,
designová) je umístěno Raspberry a displej 7" s touchpanelem. Vyveden je
Ethernet, napájení a RS485. Dále je uvnitř GSM modem, který ovšem není nutno
osadit.

Je použit docela slušný displej za asi 2.500,- Kč, ale osadit jde i jiný
displej stejné velikosti, který stojí kolem 800 Kč. Ten má ovšem kompozitní
vstup, takže kvalita obrazu je o poznání horší. Krabice není úplně levná,
ale přesto celek vyjde cenově velmi slušně.

Zatím mám jen kusy na konkrétní aplikaci, ale vyrobíme i další, kde bych
ještě rád doplnil nějaké dig. vstupy (modul zamýšlíme použít pro
monitorování výroby).

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel