3D printer

Pátek Říjen 25 10:11:16 CEST 2013

Pokud si jako prikad vezmeme SA-58
http://www.sa58.kx.cz/predpis/sa-58-predpis-1.php
tak vsechy dily si můzete zcela volne koupit na internetu, vyjimkou je
pouze telo hlavne a pouzdro zaveru coz jsou sledovane dily a k jejich
nakupu je teoreticky treba zbrojni licence.
Pouzdro zaveru z kusu nastrojove oceli vyfrezujete za odpoledne. Problem
bude hlaven, pokud to ma skutecen strilet a trefovat potrebujete tyc z
kvalitní oceli, delovy a drazkovaci vrták a zihaci pec. To kazdy nema,
proto si koupite znehodnoceny SA-58, bude mit nejspise provrtanou nabojovou
komotu, tu budete muset zavarit a znovu vytvorit. Vzhledem k tomu ze se to
bezne dela tak to pujde :-)

Me by spise zajinamala jina vec, k cemu mate ty 3D tiskarny?
Kdyz se podvam do googlu na obrazky pro heslo 3D print tak to na tom
vsichni tisknou "lego kostky".
Rikal jsme si, ze by se na tom dali tisknout
- "voskovy" 3D modle pro odlevani, neco ve stylu chci si udelat prsten,
vymodeluji, vytisknu model, udelam formu, roztavim zuby po predcich vyrobim
prsten. Bohuzel alespon u home made strojku mi prijde ze presnost je
naprosto nedostatecna
- vytisknu krabicku pro pristroj, zde mi opet prislo, ze jde o ponekud
humpolacke reseni a na freze to porad vyjde rychlejsi, levnejsi a presnejsi.

Martin