OT: Podivný soubor DOC

Čtvrtek Říjen 24 21:06:55 CEST 2013

Hezký večer,

	děkuji, to je přesně ono. Přiznám se, že by mne to asi nikdy nenapadlo.

	Pokud to bude někdo také řešit, tak vězte, že řešení se nachází na této
stránce http://support.microsoft.com/kb/938810

	Správce počítače tvrďák není, spíše jsem někdy natvrdlá... chyba Wordu
to také není, je to vypnutelná vlastnost, prý to je z důvodu bezpečnosti.

	Saša Svobodová