OT: Podivný soubor DOC

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Čtvrtek Říjen 24 20:55:35 CEST 2013

>     nevím jestli označit, či neoznačit jako OT, ale snažím se dostat
> do dokumentace k různým věcem a zjistila jsem, že soubory DOC nemusejí
> být vždy jen Wordu.
>     Ze stránek http://laserteam.cz/sct/ jsem stáhla obraz jejich
> DVDčka. Většinu věcí dokážu otevřít, ale texty ve formátu DOC ne. Word
> hlásí tuto chybu
> http://chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/obrazky/chyba.jpg a mne už
> nenapadá, kde se dá najít nastavení, které to dovolí. Prošla jsem snad
> všechno a dostala jsem se i do míst, která jsem viděla poprvé.

	Word to asi bude, letita verze. Takze bud spravce toho PC je tvrdak a
ma nastavena bezpecnostni pravidla..., nebo je to chyba Wordu 2003SP3.
Viz napr. http://support.microsoft.com/kb/941636/cs kde je i naznacena
jedna z cest jak na to. Druha moznost je otevrit to v necem jinem nez je
Word. Treba v LibreOffice (treba z www.openoffice.cz).

Radek (benedikt2hw.cz)