OT: Podivný soubor DOC

Čtvrtek Říjen 24 20:39:13 CEST 2013

Dobrý večer,

     nevím jestli označit, či neoznačit jako OT, ale snažím se dostat do
dokumentace k různým věcem a zjistila jsem, že soubory DOC nemusejí být
vždy jen Wordu.

     Ze stránek http://laserteam.cz/sct/ jsem stáhla obraz jejich
DVDčka. Většinu věcí dokážu otevřít, ale texty ve formátu DOC ne. Word
hlásí tuto chybu
http://chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/obrazky/chyba.jpg a mne už
nenapadá, kde se dá najít nastavení, které to dovolí. Prošla jsem snad
všechno a dostala jsem se i do míst, která jsem viděla poprvé.

     Pokud se podívám na soubor pomocí PSPadu, tak vidím toto
http://chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/obrazky/soubor.jpg myslela
jsem, že uvnitř souboru naleznu nějakou identifikaci programu, leč
nenacházím. Je vidět text, na konci je seznam použitých písem, občas je
vidět, kde má být obrázek, ale jinak nic.

     Nenapadá někoho, který program mohl tyto soubory stvořit? Případně,
jak Word 2003 přimět k tomu, aby soubory neodmítal a zobrazil?

     Děkuji za pomoc, Saša Svobodová