OT Stand-by spotreba indukcnich varicu

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Říjen 24 15:15:16 CEST 2013

Uf, to ma celkom udivuje. Nedávno som mal vo firme kontrolu z obchodnej
inšpekcie, ktorá bola zameraná práve na toto.
Súdruhovia z EU vydali nariadenie, ktroré hovorí (zhruba), že výrobky
vyrobené po januári 2010 musia mať stand-by spotrebu pod 2W a výrobky po
januári 2013 pod 0,5W.
Vybrali mi štyri výrobky zo skladu a všetky to našťastie spĺňali.
Pravdupovediac, netušil som dovtedy o tom nič, len som usúdil, že
výrobcovia sa už s tým vysporiadali.

Ak chcete, môžem vám preposlať to nariadenie, čo mi tu inšpektori
nechali, ale len pre zaujímavosť, lebo váš problém to nerieši a ani
nijak nepomôže k riešeniu.