OT Stand-by spotreba indukcnich varicu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Říjen 24 14:00:16 CEST 2013

Tohle bude potřebovat víc zmáčknutí, zapnout ze standby, spustit a pak
nastavit 2kW (celkem asi čtyři možná pět zmáčknutí). Co mě opravdu mile
překvapilo, tak je rychlost. Poprvé jsem na tom přepálil litr oleje, když
jsem ho rozehříval na fondue a zvyklý z plynu, že mám spoustu času, jsem byl
za pět minut nemile překvapen.