Mazání EPROM

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Říjen 24 12:18:15 CEST 2013

Dobrý den,

No nevím. Já jsem zkoušel mazat klasickou ruskou eprom s okýnkem, a
nepodařilo se. Kamarád dělal na ČKD a rentgenoval odlitky. Nepoužívali
ale rentgen, ale nějakou radioaktivní látku uzavřenou v trubici s
clonou. Pod odlitky se dal film, nad odlitkama se otevřela ta clonka, a
bylo zrentgenováno. Nejdřív to zkoušel několik sec, potom hodinu, a pak
ji tam měl přidrátovanou celý den, a epromka měla stále původní obsah
bez jakýchkoliv chyb. Potom nás to už přestalo bavit, nosit ji dokola
tam a zpátky :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip