Re: Mazání EPROM

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 23 22:07:15 CEST 2013

No to je jednoduche - prikryt krabici od bot. Ochranite oci a navic
budete mit radost z peknych novych boticek.

PL

*************************************

From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 23, 2013 10:02 PM
Subject: Re: Mazání EPROM

Hezký večer,

já vím, jedním z těch pravidel je, že pokud ji zapnu, jdu vedle do
kuchyně dělat něco jiného a pak už se jen vrátím a vypnu ji. Takže jsem
v její blízkosti vždy jen desítky sekund a to se snažím koukat jinam. O
oči angorského králíka nestojím :-) A časem mazačka dostane nějakou
hezkou bednýku, jen ještě vymyslet, jakou.

Saša Svobodová