výběr "instantního" procesoru

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Říjen 23 19:43:13 CEST 2013

.
Vzhledem k tomu, že jsem toto vlákno kdysi dávno začal, tak si dovolím
rekapitulovat.

Arduino jsem už osedlal.
Co je úžasné (a k čemu se picaxe ani neblíží) a umožňuje snadný start jsou
příklady a vůbec "komunita" kolem arduina. Zplácat funkční z příkladů bez
naprosté znalosti C mě stálo asi jedno odpoledne.
Úžasná věc (kterou jsem jinde neviděl, proto mě naplňuje nadšením) jsou
příklady integrované v IDE. Když neznám nějakou programovou konstrukci, stačí
kouknout a je to.

Některé konstrukce jsem se sice naučil "jako básničku", ale věřím, že do toho
proniknu později.

To že Arduino není použitelné jako jen  čip, byl můj omyl. Lze to a navíc i
jednoduše.

Takže pokud někdo váhá, zkuste to.

Ad 78L05 - já ji na arduinu z DX nemám - je tam nějaký low drop stabilizátor,
ale nepoužívám jej. Výborné napáječe za poměrně levný peníz jsou nejrůznější
nabíječky s USB výstupem - často se jich někdo zbavuje, případně zbývají pro
různých přístrojích

Zapik