RE: Norma na souběh kabelů

DeeJay deejay na email.cz
Středa Říjen 23 13:50:15 CEST 2013

Ahoj Sašo,

v rychlosti jsem vyfotil 2 strany z nějakých studijních materiálů, jsou tam
i odkazy na normy  a snad ješte platí .

https://dl.dropboxusercontent.com/u/55472079/ulozeni%20kabelu1.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/55472079/ulozeni%20kabelu%202.jpg

DJ

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of SvobodovaA na szdc.cz
Sent: Wednesday, October 23, 2013 12:55 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: RE: Norma na souběh kabelů

Hezké odpoledne, ahoj,

    já vím, proto ji také hledám, ale našla jsem jen normu pro křížení
kabelů, pro souběh ne. Tvrdím totiž, že položit vedle sebe kabel 6 kV a 0,23
kV ve vzdálenosti "na botu" není ideální, ale někteří lidi mi nevěří.

Alexandra Svobodová

Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Oblastní ředitelství Ústí nad Labem

Správa sdělovací a zabezpečovací techniky Ústí nad Labem
Systémový inženýr

Železničářská 31, 400 03 ÚSTÍ NAD LABEM
Telefon: 9724 24428
http://www.szdc.cz