Indukcny varic Yes

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Říjen 22 21:56:34 CEST 2013

Tak hotovo - sel do kose. Ty svitky byly v poradku. Nicmene jsem si
vsiml, ze pri tom pokusu o nabehnuti menice bliknou ledky a displej coz
by odpovidalo bud vypadku napajeni a nebo resetu MCU.

Tak jsem cvicne vymenil ty el. kondenzatory (je zajimave ze ty na desce
byly polovicni nez ty moje pri stejnych parametrech ;-) - vysledkem je
ze se to probliknuti zhorsilo - je delsi a hlubsi. Takze bud je neco v
napajeni - mozna to napajeci traficko, nebo je nejak nabusenej ten MCU.

Odmontoval jsem napajeci snuru a dal DPS do bedny na demontaz a zbytek
sel do kose.

RV