Indukcny varic Yes

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Říjen 22 18:41:58 CEST 2013

Svitkové kondenzátory mají tu vlastnost, že když se prorazí, odpaří se část
metalizované vrstvy
a kondenzátor pracuje  dál, jen s menší kapacitou. Pokud se ty průrazy dějí
opakovaně,
kapacita průběžně klesá a citlivost na další průrazy roste.
  Rozhodně bych doporučoval ty kondenzátory změřit na kapacitu i svod
a nebo hned preventivně vyměnit za lepší.