Problém s True-USB Willem programmer

Úterý Říjen 22 16:42:06 CEST 2013

Dobré odpoledne,

     mám doma programátor True-USB Willem programmer GQ-3X (
http://www.mcumall.com/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=4225
) a před časem mi krásně fungoval na vše, co bylo potřeba.

     Dneska jsem jej chtěla po delší době použít, ale nefunguje. Tedy
ovládací program mi na každou součástku řekne, že ji nelze programovat a
že mám použít buď jiný programátor a nebo aktualizovat firmware. Ani
jedno se mi nelíbí, protože potřebuji přečíst jednu EPROMku a to na
ničem jiném nejde. A firmware do programátoru se mi ani při sebelepší
vůli nedaří najít.

     Je pravda, že proběhla aktualizace ovládacího programu, program ji
chtěl, ale to by snad nemělo mít vliv. Operační systém je stále tentýž
jako před časem, kdy to fungovalo normálně a EPROMky se daly krásně číst.

     Napadá někoho, kde by mohla být zrada? Zkusila jsem i přeinstalovat
ovládací program, ještě jej zkusím přepnout zpět do angličtiny, a
zkoušela jsem i různé porty na počítači. Výsledek je stále stejný, takže
nic.

     Saša Svobodová