Re: OT: Co se zbytky kabelů?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Říjen 21 16:10:49 CEST 2013

Tam sa spotrebuje kde-aky material, casto aj veci, ktore pre "velke
deti" nemaju hodnotu - aj za cenu, ze to nebude vyzerat velmi "profi".
Da sa s tym bastlit na univerzalkach, pouzivat ako prepojovaky na
breadboarde, alebo kablovat vnutri pristrojov, napriklad.

Kedysi som v jednom kruzku pomahal a vhod prisiel akykolvek dar.
Usetrit 5E aj na blbych kabloch pomoze, lebo vzdelavanei mladeze je
casto stratova vec.