OT: Bezdiskový linuxový server.

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Říjen 21 13:17:04 CEST 2013

Zdravím,

je otázkou, zda si má člověk komplikovat život natolik moc.
Nebude jednodušší mít /boot na usb flash ze které to bude bootovat a následně
dojde k připojení rootfs bud přes NFS a nebo iSCSI?

Umí ta deska boot z flash?

Já jsem se kdysi o boot přes PXE pokoušel, ale nebylo to úplně triviální,
naopak se mi zdálo, že je to celkem duchařina (ne každá síťovka  to korektně
podporuje apod.)

Ale jsou to moje subjektivní zkušenosti - jen jsem mohl dělat něco blbě a nebo
být úplně levej.

Zapik