OT: Roboticke vysavace ?

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pondělí Říjen 21 10:05:52 CEST 2013

Mám rombu 561 a mám psa. Sebere všechny chlupy a jednou týdně prostě jen
vezmu ty rohy kam se nedostal. Sice maká dlouho, ale maká když tam
nejsem a tak mi to vadí o hodně míň než kdybych musel vysávat já a navíc
ty chlupy bych tak neposbíral.
Milan