[MECH:] Kolmitka, zateze a podobna udelatka

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pondělí Říjen 21 08:00:14 CEST 2013

Ocelové kalené a na rozměr a kolmost broušené ocelové kostky se běžně
používají jako podložky při obrábění a dají se sehnat u každého
dodavatele nástrojů. Pokud by to nestačilo (zrovna těch 30x50x100 není
standardní rozměr), dá se poslat mail třeba firmě www.lentus-ocel.cz a
poštou vám přijde kostka jakou si řeknete. Pokud ji budete chtít
nekalenou, z nějakého obyčejného materiálu (třeba 11523 nebo 12050)
tak výše uvedený rozměr vyjde tak na 350 Kč s výraznou množstevní
slevou.

Aleš Procháska

 http://webservis.sk/modelweb/albums/userpics/stavbaJuniora/Junior-trup-06b.jpg

 http://webservis.sk/modelweb/albums/userpics/stavbaJuniora/Junior-trup-05.jpg