OT: Roboticke vysavace ?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Říjen 20 23:34:25 CEST 2013

I-Robot Rhomba  581

Na úklid chodby, pokojů super, v místech kde jsou židle stoly sedačka (
obývák) to má chudák složité.
Dělá kravál, pouštíme jen když nejsme doma.
Velký vysavač beru na úklid toho robotického  - vysátí prachu ze spodku,
koleček atd..  a z rohů a škvír vedle skříní.
Tam se nedostane.
Za skoro 3 roky  2 závady - vypadávající 3 kolečko  - do vložky vlepeny
"zajišťovací" výstupky pro osičku kolečka
a odešel motor vlastní turbínky - opravil kolega modelář.
Největší "vopruz" je s údržbou - musí se občas vyndat kartáče, povolit
vrtulka a vymotat z toho vlasy nitě atd.
Naštěstí se toho úkolu rád ujal můj synek, který to dělá rád :-)
Občas je třeba vyfoukat nejlépe kompresorem, nebo vyšťourat štětcem
nádobku na bordel.
Jinak je to pěkná skládačka, narozdíl od nějakého Sencora co jsem viděl
u známého je to bytelné a kvalitní provedení.
Spotřebák je v podstatě žádný, já vyměnil filtr a kartáče jenom proto,
že byly v sadě náhradní :-)
Asi bych ho koupil zas, teď plánuji na Vánoce Scobu.