OT: modelarina - jak zacit s letadly pro 13leteho

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Říjen 20 21:21:21 CEST 2013

Pokud někde jsou plány podobného křídla jako prodává telink tak určitě
tohle.
Vydrží strasně moc neb má motor vzadu, a dobře se s tím učí.

http://www.telink.eu/cz-detail-99908-toro-900-arf-pro-stridavy-pohon.html

Stačí k tomu jen dvě servra, ale je potřeba vysílačka, která umí delta-mix,

ale to v dnešní době bude asi samozřejmost, už několik let nelítám....

Zdeněk Aster