Re: Nabíječka NiCd, NiHh etc

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Neděle Říjen 20 14:35:02 CEST 2013

Na zaklade pozitivnich referenci tady v konferenci mam doma IPC1 od
Voltcraftů a jsem s ni naprosto spokojeny. Splnuje vsechny Vase pozadavky,
zkuste pohledat v historii konference, myslim ze ji tady chvalilo vice lidi.

JD