MikroTik

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Neděle Říjen 20 14:20:49 CEST 2013

> Nebo si zkompilovat vlastní OpenWRT a pracovat normálně v linuxu.

Zdravím,

neni nutne kompilovat, je mozne pouzit predkompilovanou "distribuci".
Vyhodou je moznost pouziti existujicich repository pro balickovaci system..
Drive jsem kompiloval, nyni uz jedu na binarnich baliccich..

Jedina vyhoda kterou IMO RouterOS prinasi pokrocilejsimu linuxakovi je
podpora HW, respektive pomerne nizkourovnove nastaveni wifi karet. Dale ma
mikrotik par zajimavych proprietalnich TDMA protokolu..

JD