Gravirovaci sada z LIDLu

Sobota Říjen 19 12:13:21 CEST 2013

Zda schvalne nevim, ale hazí zcela urcite, ostatne jako vsechny strojky
teto kategorue. Pokud s tim chcete vrtat tak to neni vrtacka, min otacky
5000, diky hazeni bude cokoliv pod 0,7mm lamat jak sirky.
Odhaduji, ze v predu je jen jedno kluzne lozsiko, mezi vretenem a motorem
neni pruzna spojka a tato konstrukce zkratka neumoznuje sestavit nehazejici
presny stroj.
Profi reseni vyzaduje vreteno min 2x ulozene ve valivem lozisku, pruznou
spojku na motor s vlastnim ulozenim opet v kulickovych loziscich, ale to
jste cenove radove jinde.

Martin