Sprcha na mince

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Říjen 19 10:37:22 CEST 2013

Dne 18.10.2013 23:58, Petr Labaj napsal(a):
> RFID karticka nebo privesek standardu EM4102 se da
> koupit kolem 10-15Kc.
> Pokud ma byt ten carovy kod trochu k necemu, tak musi byt aspon
> elementarne odolny proti jednoduchemu zkopirovani (vyblejsknu mobilem,
> doma v klidu vytisknu na tiskarne a hajzlik Pavlik od zitrka ji na konto
> spoluzaka Jirky).
:-)  :-)  :-)

Takhle premyslime my, deti jeste ne.  Co vim, nikdy se nic podobneho
nestalo.
Nakonec EM4102 se da zkopirovat stejne jednodusse na DX na to prodavaji HW
> Takze to chce zalaminovat s nejakym nepruhlednym
> ale IR propustnym ochrannym paskem, a uz jsme na cene te RFID karty.
>
> Takze pro jednorazovku (kod pro jedno pouziti, vytisteny na obycejnem
> papire - aplikace sprcha) ano, ale pro nejake trvale pouziti (coz je pripad
> te Vasi dcery) bych urcite sel do RFID.
Nojo, ale kdyz to deti ztracely tak to slo do penez, navic chteli zalohu
150kč .
Fy co to dělala určitě neprodala tagy za 15 kč :-(  ale něco si na tom
přirazili...
Ta kartička je v příloze , není to přímo čárový kód....