OT: Re: měřidlo CO

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Říjen 19 09:13:28 CEST 2013

Trochu jsem pokročil, vím že se můj přístroj Jmenuje BT221. A vím že
existuje podobný přístroj BT220 který má stupnici jako širokopásmová
lambda sonda.
Nevíte někdo čím se ty přístroje liší (možná právě jen tou stupnicí)?
A co vlastně měří, protože na rozdíl od té lambda sondy se na čistý
vzduch kalibrují na střed stupnice a né na chudou směs?
Lubor