Sprcha na mince

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Říjen 18 22:48:24 CEST 2013

http://www.paxton-access.cz/produkty/paxton-compact/ctecky-a-klavesnice/klavesnice-antivandal/

Ceny tam nemají, ale určitě by stačilo něco míň odolného.
-----------
Dobíjel jste někdy kredit do telefonu?
Zadání  6-ti místného čísla na klávesnici je podobná záležitost.
A když se holt někteří jedinci spletou, tak to vyťukají podruhé,
potřetí, počtvrté.... kolik jim dáte šancí je na programátorovi toho SW
k tomu.
Může tam být alarm, kdyby si s tím někdo hrál dokola...

Já naopak si dokážu představit , jak nepohodlné to musí být s tím čipem.
Osobně snad pokaždé když jdu bazénu něco ve šprše zapomenu ( mýdlo,
šampon, v horším případě plavky ručník )
A klíček od skříňky, který mám na gumovém náramku na ruce je pěkné utrpení.
Takže si dokážu představit naštvaného klienta, který nejenže přišel o
kredit na čipu, ale i o  zálohu na čip ( když mu spadnul do výpustě,
spolknul ho, nebo nedejbože ztratil atd.... )

   Ve školní jídelně, kam chodí moje dcera zavedli před 5 lety také RFID
čipy na obědy. Veliká sláva, záloha na čip byla 150 kč.
Dcera není po mě, takže ztratila čip jen jednou, ale po cca 3 letech to
zrušili a zavedli "kartičky" s čárovým kódem.
Neosvědčilo se to, některé rodiče by to prý finančně zničilo :-(

Těch  kartiček už máme doma asi 2 ks  - začal chodit do školy i syn.
  ( vždycky se kartička ztratila a když se vyzvedla nová tak se někde
ta  ztracená našla )
Ale nevadí to, protože nic nestojí je  to jen obyčejný kus papírku
zalaminovaný ve folii.