OT: Konverze videa

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Říjen 18 20:30:55 CEST 2013

Dal jsem na doporučení a zkouším SUPER. Zatím s těmito závěry:

-          Pozor je třeba dávat nejen při stahování, ale hlavně při
instalaci. Pokouší se zároveň nainstalovat spoustu dalšího SW.

-          GUI dost svérázné, ale dá se s ním pracovat

-          Nastavení celkem jednoduché

-          Aplikace byla viditelně vyvinutá pro jiný OS. Pro uživatele Win
je ovládání poněkud neobvyklé (překvapí občasné nečekané překreslení okna
nebo to, že je stále navrchu nad jinými aplikacemi)

Zdeněk

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Vladimir Nerud
Sent: Sunday, October 06, 2013 6:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Konverze videa

Pred casem mi udelal dobrou sluzbu SUPER

http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Umi toho hodne, ale nastaveni neni tezke. Jen dejte pozor pri stahovani, na
strance je spousta linku na vsechno mozne.

Ten spravny je vzdy az dole. Nebo zkuste primo, jestli to pujde:

http://www.erightsoft.com/GetFile.php?SUPERsetup.exe

Vladimir