LWIP 1.4.1, FreeRTOS, kdepak, nejde...

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Pátek Říjen 18 20:25:50 CEST 2013

Mě se takto chová Xport když ho připojím přímo do GSM routeru od 2N
Easyroute. Pokud dám do cesty obyčejný switch od TP linku, nebo i wifi
spoj,  tak problém zmizel. Xport odesílá každých 10s data a jednou za
čas přestane náhodně komunikovat. Seká se jim port na routeru, protože
pomůže jeho restart, nebo vytažení a vrácení kabelu. Na obou portech
svíti kontrolka pripojení, ale datová ani neblikne. Není mě jasné, proč
si xport nerozumí přímo s modemem a s TP linkem nebo wifi anténou ano.