LWIP 1.4.1, FreeRTOS, kdepak, nejde...

Pátek Říjen 18 18:59:08 CEST 2013

Jeste otazecka - je mozne, ze AP nebo router zacne pripojene zarizeni
ignorovat, kdyz je dlouho neaktivni? Zase po prijezdu z nakupu mrtvola,
po odpojeni a pripojeni kabelu (bez restartu) OK. Myslim, ze neblikala
ani ledka na konektoru, takze router na tu adresu asi nic neposilal...
Tady by pomohlo zrejme posilat periodicky nejake broadcasty ze zarizeni
- jake nejlepe?