Sprcha na mince

Raven raven na wo.cz
Středa Říjen 16 16:05:44 CEST 2013

Asi sem taky divnej, vidim to zcela stejne.
Pri posledni navsteve plaze v Chorvatsku tam taky nejaky zoufalec
nainstaloval par sprch na ty jejich zviratka.
Dlouho jsem to pozoroval, za celej den den nikdo nevlezl. Sprchy byly
zcela suche :-) Kzdej, kdo citil potrebu zbytecne smejt slanou vodu tak
radsi poposel sto dveste metru a provedl akci zdarma.

S pozdravem Raven

P.S. Ale vdzyt to neni hotelier, anebrz kempar :-)