Sprcha na mince

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 16 13:05:57 CEST 2013

Tam je blbej meziclanek ten RFID key. Znam to  - za chvili ho ztrati,
rozbije...
Ja videl system na ciselne kody. Namacka se do klavesnice a je to.
Proc nosit RFID, kdyz jde nosit samotne  cislo...
Ostatni agenda zustava, pri ztrate cisla se nic nedeje ( dotycnej si da
priste  vetsi pozor) a provozovatel na tom vydela -  " neprosprchovany"
kredit :-) )