OT: Lepení polystyrenu

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Říjen 16 09:53:56 CEST 2013

Dobrý den,

To lepidlo SOUDAL 66A, které mi doporučil pan Vicek je něco podobného
jako lepící pěna. Někdo psal, že v návodu není polystyren uvedený, takže
to nemusí držet. Drží, a fest. Ale problém je, že to tuhne strááášně
dlouho. Píšou, že se to má přitisknout k sobě do 15minut, a zafixovat na
3 hodiny. Po 3 hodinách to bylo měkké tak, že by ty desky od sebe
odpadly, a to tady máme 22"C a 40%RH. Na to, na co to potřebuju je to
vyhovující, ale lepit s tím polystyrenové desky na zeď bych asi nechtěl.
To by bylo jak píšete - nalepit desku, a do druhého dne ji nechat
zafixovanou.
Každopádně, to lepidlo je primárně určené na lepení dřeva, takže tem to
možná díky nasákavosti zatuhne dřív.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip