[MECH] Davkovac zrni.

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Říjen 16 09:22:06 CEST 2013

Dobrý den,

Asi by se musely uměle trochu zvětšit vůle - vyndat O kroužky a trochu
to líznout šmirglem. Chtělo by to jeden koupit, a vyzkoušet. Ale já si
myslím, že by to z plastu asi stejně dlouho nevydrželo. Ta hrana, která
bude "stříhat" zrna se za chvíli vyláme, a potom se dostane bordel mezi
"rotor a stator", a celé se to zadře :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora